JÁTÉKSZABÁLY

KIKNEK AJÁNLJUK?
Stratégiai társasjátékunkat olyan 12 éves kor feletti játékosoknak ajánljuk, akik egy izgalmas játszma közben szeretnék tudásukat megmérni, esetleg vágynak új tudás elsajátítására, vagy szeretnének egymással minőségi időt eltölteni és egy feledhetetlen élményt szerezni maguknak.
A játékhoz kérdéskártyák tartoznak. Egy adott pakli más-más témát ölel fel, más-más korosztályoknak szólhat. A kérdések ismétlése segíti a tanulás folyamatát, hiszen az ismétlés a tanulás módszertnának fontos eleme.
Készíthetőek kártyák például: évszámok, idegen szavak, helyesírási szabályok, médiafogalmak, földrajzi helyek, kémiai képletek, matematikai fogalmak, számolási műveletek (pl. szorzótábla), stb. gyakorlásához. A lehetőségek tárháza végtelen.
A játék közben megtapasztalhatják a résztvevők a modern, 3D-s technikával, egyedileg készített játék előnyeit. Ebben a játékban a tudás megszerzéséhez nemcsak akusztikus, hanem vizuális elemeket is használunk. A játék kielégíti a tudásszomjat, ugyanakkor izgalmas és kötetlen időtöltést biztosít. A stratégia fontos szerepet tölt be, de a szerencse is befolyásolja az eredményt.
A játékunkat sokáig teszteltük, hogy kiemelkedő szórakozást nyújthassunk Önöknek. A "TuDoEs"-t (Tudtam! Dobtam! Estél!) a mai világ elvárásait figyelembe véve hoztuk létre.
Reméljük, játékunk felkelteti az érdeklődésüket és értékes perceket tudunk szerezni Önöknek!

A TÁRSASJÁTÉK ELEMEI
1. 1 csomag kérdéskártya
2. 4, a kérdéskörhöz illő bábu
3. 4+1 (pót) fal
4. Kocka
5. Játéktér + aljzat
Egy kártyacsomag 50 kérdést tartalmaz témakörönként. Jelenleg két tantárgy anyagát felölelő kérdéssort készítettünk: művészettörténet (középiskolai anyag, 15-19 éves korig), természettudományok (középiskolai anyag, 15-19 éves korig). (További témakörökhöz illeszkedő kártyacsomagokkal bővíthető játékunk.) A kártyacsomagokat össze is lehet keverni, ezzel szélesebb körű ismereteket lehet tesztelni, ismételni.
A stílusosság kedvéért minden kérdéskörhöz megfelelő témájú bábukat készítettünk. (Művészettöténet: Minotaurusz, Anubisz, Buddha, Moai; természettudományok: Einstein, bagoly, gömbvirág, koponya)
A falak használatának megértése komoly odafigyelést igényel, mert több dologra is ügyelni kell! Először is, ezeknek az elhelyezése a táblán csakis az erre a célra kijelölt vájatokban történhet! A játéktérben, azonos időben maximum 4 fal lehet, melyek építése vagy bontása akkor történhet, ha a dobókocka ennek megfelelő oldalait dobjuk ki! Másodszor, a falakat nem léphetjük át, ki kell kerülnünk!
A 6 oldalú dobókocka piktogramjainak értelmezése az 1. ábrán látható.

ÖSSZESZERELÉSI ÚTMUTATÓ
A játék térbeli elemeit az ábra szerint kell összszerelni! Használat után szétszedhető!

A JÁTÉK MENETE, SZABÁLYOK
A játékosok száma 2 - 4 fő lehet.
A játékosok a négyzet alakú tábla különböző csúcsaiból indulnak, helyüket sorsolással döntik el. Céljuk a velük szemben elhelyezkedő csúcsba való eljutás. A legfiatalabb játékossal kezdve, az óramutató járásával megegyezően halad tovább a játék.
A soron következő játékos húz egy kérdéskártyát, melynek helyes megválaszolása esetén dobhat a kockával. A jó válasz esetén a játékos mindenképpen léphet egy mezőt. Először ezt kell megtennie! Azonban a dobás eredményétől függően alakíthatja stratégiáját. A lépés és a dobás eredményének összekombinálása hasznos lehet. Ennek megfelelően haladhat tovább (egyet léphet ÉS még egyet léphet / falat állíthat vagy bonthat / új kártyát húzhat / forgathat az alsó táblán) vagy maradhat a helyén, a taktikától függően. A stratégia lehet önmagunk előnyhöz juttatása, de mások akadályozása is. Fallal elzárhatjuk ellenfelünk útját, vagy forgatás esetén a mélybe zuhanhat bábuja. Szerencsés esetben a saját bábunk előtt álló falat vehetjük le a játéktérből. A haladás iránya lehet oldalirányú vagy átlós. Az átlós lépést kizáró tényező a 2. ábrán látható, fallal derékszögben zárt szituáció.
A forgatás következményeként az alsó szinten elhelyezkedő lyukak elfordulnak, így a bábukat a leesés veszélye fenyegeti. Az úgynevezett "veszélyzónába" kerülő bábuk lepotyognak a játéktér alá. Az innen felvett bábukat a játékosnak a saját kezdőmezőjére kell visszahelyeznie, innen folytathatja a játékot.
A játék győztese:
A játékot az nyeri, aki a kezdőmezőjéből a vele szemközt elhelyezkedő célmezőbe ér. 3 vagy 4 játékos esetén a játékban maradtak folytathatják a játszmát.
Ajánlott 12-99 éves korig.
Jelenlegi kérdéskártyáinkhoz ajánlott korosztály:
Művészettörténet (középiskola, 15-19 év)
Természettudományok (középiskola, 15-19 év)
Általános játékidő: 40 perc.
A játék bővíthető plusz kérdéspaklik és a hozzá tartozó új bábuk megvásárlásával.

LETÖLTÉS
Az AJÁNLÁS és a JÁTÉKSZABÁLY a linkekre kattintva érhető el.